Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorKleknerová, Lenka
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:11Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:11Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier46497
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3101
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na podnikatelskou strategii vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, konkrétně zámku Červený hrádek nacházejícího se v Ústeckém kraji. Zámek nabízí ubytovací, stravovací, konferenční služby. Pomocí rozšířeného marketingového mixu byla charakterizována úroveň a četnost služeb. V rámci bakalářské práce byly provedeny dva průzkumy spokojenosti, a to spokojenosti se službami zámeckého hotelu a spokojenosti s prohlídkovým okruhem zámku. Byly okomentovány základní statistické údaje cestovního ruchu. Současná situace byla zjištěna na základě SWOT analýzy a analýzy konkurence. Důležitou částí práce jsou návrhy zlepšujících opatření, které jsou stanoveny na základě průzkumu spokojenosti a SWOT analýzy. Tato opatření mají zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit návštěvnost zámku.cs
dc.format56 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectpodnikatelská strategiecs
dc.subjectzámek Červený hrádekcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titlePodnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatřenícs
dc.title.alternativeBusiness strategy of selected tourism service provider, suggestions of improving measuresen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on business strategy of a selected tourism services provider, specifically the Červený hrádek castle located in the Ústecký kraj region. The castle offers accommodation, catering, conference services. By using an extended marketing mix the level and frequency of services were described. Within the thesis, two surveys focused on satisfaction of customers were made, the first one on satisfaction with services of the castle hotel and the second one on satisfaction with the castle´s sightseeing circle walk. Basic statistics on tourism were commented. The current situation was evaluated based on a SWOT and a competitor analysis. A very important part of the thesis describes proposals of improving measures based on the surveys and the SWOT analysis. These measures are intended to improve service levels and to help attract new customers.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedbusiness strategyen
dc.subject.translatedcastle Červený hrádeken
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP tisk.pdfPlný text práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kleknerova v.PDFPosudek vedoucího práce207,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kleknerova o.PDFPosudek oponenta práce217,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PDF(1).Kleknerova o.PDFPrůběh obhajoby práce80,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3101

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.