Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorVoráček, Lukáš
dc.contributor.refereeČesal, Pavel
dc.date.accepted2012-01-16
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:08Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:08Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier47908
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3109
dc.description.abstractPráce si klade za cíl navrhnout po analýze tržního postavení příslušné změny a následně vyhodnotit předpokládaný dopad těchto změn. Nejprve je zvolené stravovací zařízení charakterizováno. Následuje vypracování marketingového mixu a analýzy tržního postavení. Z těchto zjištění vyplynula SWOT analýza. Na jejím základě byly navrženy změny pro zvýšení návštěvnosti tohoto podniku. Jedná se o změny vztahující se především k marketingové komunikaci. Právě její absence se ukázala jako největší problém podniku. Ke změnám byly připojeny jejich rozpočty na realizaci. Uvažováno bylo zvýšení návštěvnosti v různých variantách. Jednotlivé varianty byly promítnuty do předpokládaných tržeb a nákladů. Pro přehlednost pohybu peněžních prostředků byl sestaven výkaz Cash Flow. Pro zjištění efektu investic bylo využito ukazatele doby návratnosti, na jehož základě bylo provozovateli restaurace doporučeno navrhované změny uskutečnit.cs
dc.format60 s. (62 899 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectstravovací zařízenícs
dc.subjectanalýza tržního postavenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleNávrh marketingových aktivit pro začínající restaurační zařízenícs
dc.title.alternativePossible marketing strategies for newly established restaurant businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is, after analyzing the market position, to propose suitable changes and afterwards to evaluate the supposed outcome of these changes. Firstly the chosen catering establishment is characterized .Than follows the elaboration of the marketing mix and the market position analysis. Based on this analysis, some changes are proposed to help increase this facility's visit rate. These changes mostly concern marketing communication, which turned out to be the main problem of this business. Along with the proposed changes, there are budgets attached needed for the execution of these. The increase of the visit rate was taken into account in each option. These options were projected into supposed incomes and expenses. To make flow of money clearer, the cash flow statement was created. The payback period was used to determine the investment efficiency. Based on the payback period the owner of this restaurant was encouraged to carry out these proposed changes.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translateddining facilitiesen
dc.subject.translatedanalysis of market positionen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Lukas_Voracek[1].pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voracek - V.pdfPosudek vedoucího práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voracek - O.pdfPosudek oponenta práce858,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voracek - P.jpgPrůběh obhajoby práce266,82 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3109

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.