Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorJeřábková, Lucie
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:13Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:13Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48319
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3110
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na význam green marketingu při nákupním rozhodování zákazníka, aby pomocí průzkumů zjistila, jak jsou zákazníci v dané problematice informovaní a jaké podněty ovlivňují jejich rozhodování. Základ bakalářské práce tvoří teoretická část, která pojednává o nákupním chování spotřebitelů a jakou roli hraje v oblasti ekologie. Dále se pak zaměřuje na marketingový mix, definuje pojmy biopotraviny, bioprodukty a eco-labeling. Poslední fází teoretické části je objasnění marketingového výzkumu, ze kterého je následně zpracována praktická část. Na základě provedených výzkumů studentka uvádí shrnutí názorů spotřebitelů na bio potraviny a ekologicky šetrné výrobky. V závěru navrhuje postupy, které by mohly vést ke zvýšení prodeje.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectBIO výrobkycs
dc.subjectEKO značenícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleVýznam Green marketingu při nákupním rozhodování zákazníkacs
dc.title.alternativeSignificance of green marketing in customer's decisionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on the importance of green marketing concerning customer´s purchasing decisions, using surveys to find out how customers are informed of the issue and what incentives influence their decisions. The basis of the bachelor´s thesis is the theoretical part that deals with consumer´s shopping behavior and the role it plays in the field of ecology. Further it concentrates on the marketing mix, defines the terms: organic food, organic products and eco-labeling. The last phase of the theoretical part is to clarify marketing research from which the practical part is processed. Based on the undertaken investigations the author summarizes the views of consumers on organic food and environmentally friendly products. In conclusion a set of recommendations that could lead to the improvement of the sales is proposed.en
dc.subject.translatedpurchasing decisionsen
dc.subject.translatedgreen marketing mixen
dc.subject.translatedorganic productsen
dc.subject.translatedeco labelingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Jerabkova Lucie.pdfPlný text práce3,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jerabkova v.PDFPosudek vedoucího práce208,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jerabkova o.pdfPosudek oponenta práce707,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jerabkova o.PDFPrůběh obhajoby práce87,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3110

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.