Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kepka, Miloslav | |
dc.contributor.author | Kepka, Miloslav | |
dc.contributor.author | Tittel, Jan | |
dc.date.accessioned | 2019-03-04T11:50:37Z | - |
dc.date.available | 2019-03-04T11:50:37Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | KEPKA, M., KEPKA, M., TITTEL, J. Parametric study of the potential of application of high-strength steels to increasing the service fatigue life of vehicle structures. In Conference Proceeding. Philadelphia: Institute of Physics Publishing, 2018. s. 1-6. ISSN 1757-8981. | en |
dc.identifier.issn | 1757-8981 | |
dc.identifier.uri | 2-s2.0-85059378647 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31172 | |
dc.description.abstract | Tento článek zdůrazňuje hlavní dopady technologie HFMI na zvýšení únavové odolnosti a prodloužení únavové životnosti spojů a součástí svařovaných jak z běžných, tak z vysoce pevných ocelí. Parametrické výpočty přípustných napětí vybraného konstrukčního detailu jsou provedeny za předpokladu jeho aplikace v konstrukci autobusu, která je při skutečném provozu vystavena náhodnému zatížení. | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Institute of Physics Publishing | en |
dc.relation.ispartofseries | Conference Proceeding | en |
dc.rights | Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. | cs |
dc.rights | © Institute of Physics Publishing | en |
dc.subject | Vysokopevnostní ocel | cs |
dc.title | Parametric study of the potential of application of high-strength steels to increasing the service fatigue life of vehicle structures | en |
dc.title.alternative | Parametrická studie potenciálu použití ocelí s vysokou pevností k prodloužení životnosti vozové struktury | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | restrictedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The paper highlights the main impacts of HFMI technology on increasing the fatigue resistance and extending the fatigue life of joints and components welded from both conventional and high strength steels. Parametric calculations of the permissible stresses of a selected structural detail are performed, assuming its application in the bus construction, which is subjected to random loading in real operation. | en |
dc.subject.translated | High strength steel | en |
dc.identifier.doi | 10.1088/1757-899X/461/1/012037 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43924718 | |
dc.project.ID | TE01020038/Centrum kompetence drážních vozidel | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers (KKS) Konferenční příspěvky / Conference papers (KMM) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Parametric study of the potential of application of high-strength to increasing the service fatigue life of vehicle structures.pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31172
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.