Title: Marketingový plán vybrané společnosti
Other Titles: Marketing plan of selected company
Authors: Baránková, Ludmila
Advisor: Hommerová, Dita
Referee: Cimler, Petr
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/3117
Keywords: marketing;marketingový plán;Dachdecker;situační analýza;marketingový mix
Keywords in different language: marketing;marketing plan;Dachdecker;situational analysis;marketing mix
Abstract: Předložená bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu společnosti Dachdecker spol. s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí. První část obsahuje obecnou definici marketingu a teoretický postup marketingového plánování. Dále je stručně představena společnost Dachdecker. Následující část je věnována situační analýze spolu se SWOT analýzou. Důležitou součástí je také zhodnocení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Hlavním výstupem této práce jsou akční programy, akční plán a rozpočet.
Abstract in different language: Presented work is aimed at drawing up a marketing plan of Dachdecker company. The work is divided into several parts. The first section provides a general definiton of marketing and theoretical marketing planning process. Dachdecker company is briefly introduced. The following section is dedicated to situational analysis with SWOT analysis. The imnportant part is to assess the current use of individual instruments of the marketing mix. The main outcome of this work are special programs, action plan and budget.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Ludmila Barankova.pdfPlný text práce1,23 MBAdobe PDFView/Open
Barankova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFView/Open
Barankova - O.pdfPosudek oponenta práce1,11 MBAdobe PDFView/Open
Barankova.pdfPrůběh obhajoby práce188,99 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/3117

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.