Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorBaránková, Ludmila
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:15Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:15Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48541
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3117
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu společnosti Dachdecker spol. s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí. První část obsahuje obecnou definici marketingu a teoretický postup marketingového plánování. Dále je stručně představena společnost Dachdecker. Následující část je věnována situační analýze spolu se SWOT analýzou. Důležitou součástí je také zhodnocení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Hlavním výstupem této práce jsou akční programy, akční plán a rozpočet.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectDachdeckercs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleMarketingový plán vybrané společnostics
dc.title.alternativeMarketing plan of selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented work is aimed at drawing up a marketing plan of Dachdecker company. The work is divided into several parts. The first section provides a general definiton of marketing and theoretical marketing planning process. Dachdecker company is briefly introduced. The following section is dedicated to situational analysis with SWOT analysis. The imnportant part is to assess the current use of individual instruments of the marketing mix. The main outcome of this work are special programs, action plan and budget.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedDachdeckeren
dc.subject.translatedsituational analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Ludmila Barankova.pdfPlný text práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barankova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barankova - O.pdfPosudek oponenta práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barankova.pdfPrůběh obhajoby práce188,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3117

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.