Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorHlaváčková, Tereza
dc.contributor.refereeJežek, Jiří
dc.date.accepted2012-06-08
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:21Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48551
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3124
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu potřeb a přání obyvatel v obci Slabce. Pro analýzu spokojenosti byl využit marketingový výzkum dotazníkem, skupinová diskuze a SWOT analýza. Navrhnutá řešení zohledňují výsledky výzkumu a jejich cílem je uspokojit potřeby obyvatel a připravit takové financování akcí, které bude pro rozpočet obce únosné. Práce se tedy zabývá problematikou financování občanské vybavenosti a veřejných statků.cs
dc.format74 s., 5 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectúzemní samosprávacs
dc.subjecthospodaření obcícs
dc.titleAnalýza potřeb a přání veřejnosti v obci Slabcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Needs and Wishes of the Public in the Community Slabceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of the bachelor´s thesis is to analyze the wishes and needs in the community Slabce. For the analysis of satisfaction were used marketing research questionnaire, focus group and SWOT analysis. The suggested solutions should take account the results of the analysis. The point of suggested solutions is to satisfy people´s needs and prepare the funding which should be acceptable for the municipality budget. The bachelor´s thesis is focused on the financing of civic amenities and public goods.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
dc.subject.translatedlocal governmenten
dc.subject.translatedmanagement of municipalitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tereza Hlavackova,2012.pdfPlný text práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavackova -V.pdfPosudek vedoucího práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavackova - O.pdfPosudek oponenta práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavackova.pdfPrůběh obhajoby práce238,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3124

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.