Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorChodová, Jana
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:23Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:23Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48555
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3127
dc.description.abstractHlavním cílem této práce bylo popsání marketingové strategie realitní kanceláře Pubec s.r.o., její nástrojů, které k marketingu potřebuje a zhodnocení celkové pozice, jakou má společnost na trhu. V praktické části autorka analyzovala podnik především díky analýze 4P. Zde autorka zjistila silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Na slabé stránky se autorka snažila reagovat tím, že pro firmu navrhla určitá doporučení, která by jí měla pomoci zůstat na trhu s nemovitostmi.cs
dc.format61 s. (92 902 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectfirma Pubec s.r.o.cs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleMarketingová strategie vybrané firmycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Selected Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the problems of the marketing strategy for real-estate agency Pubec s.r.o. The first part describes main tools, which are needed for marketing and try to find the evaluation of the position on the market. The author analyzes this company with using 4P method (price, product, price, promotion). In this part of bachelor thesis the Strengths, Weaknesses/Limitations, Opportunities, and Threats are solved. The weaknesses are solved by recommendations, which should help this company to stay on the real - estate market.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing strategyen
dc.subject.translatedfirm Pubec s.r.o.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP CHODOVA JANA.pdfPlný text práce673,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodova - O.pdfPosudek oponenta práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodova.pdfPrůběh obhajoby práce202,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3127

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.