Název: Analýza marketingového řízení města Chebu
Autoři: Hüttlová, Sarah
Vedoucí práce/školitel: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Lukáš Martin, Ing.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31415
Klíčová slova: městský marketing;marketingové řízení města;marketingový mix;marketingová komunikace;swot analýza;image analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: municipal marketing;town marketing management;city marketing management;marketing mix;marketing communication;swot analysis;image analysis
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového řízení ve městě Chebu. Jejím cílem je poznat a popsat aktuální situaci a vytvořit možné návrhy pro její zlepšení. Teoretická část práce obsahuje rešerši odborných literárních zdrojů týkajících se problematiky městského marketingu. Analytická část pak podává informaci o aktuálním stavu marketingového řízení ve městě Chebu. Součástí této části je také analýza marketingového mixu, SWOT analýza a image analýza. Návrhová část obsahuje možná opatření pro zlepšení současného marketingového řízení města Chebu. Tyto návrhy vznikly s ohledem na poznatky získané z teoretické části práce a na základě analýzy kompletního marketingového řízení ve městě Cheb a měly by vést ke zkvalitnění marketingového řízení ve městě Chebu, zlepšení konkurenčního postavení a v neposlední řadě také k rozvoji města.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals with the analysis of marketing management in the town of Cheb. Its goal is to analyze the current situation and create proposals for its improvement. The theoretical part contains research of expert sources related to the municipal marketing. The analytical part provides information about the actual state of municipal marketing management in Cheb. Part of this section is also marketing mix analysis, SWOT analysis and image analysis. The design part contains possible provisions to improve the current marketing management in the town. These proposals designed using the data from the research are based on the complete marketing management analysis. They should lead to more effective marketing management in the town of Cheb, improving competitive position and city development.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Huttlova.pdfPlný text práce3,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Huttlova_VP.pdfPosudek vedoucího práce627,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Huttlova_OP.pdfPosudek oponenta práce546,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Hutlova.pdfPrůběh obhajoby práce89,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31415

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.