Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičudová, Kateřina
dc.contributor.authorMerglová, Michaela
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2012-06-08
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:55Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:55Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3142
dc.description.abstractPráce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu privátních značek vybraných obchodních řetězců. V teoretické části je uveden rozbor původu těchto specifických značek, jejich charakteristiky a srovnání se obchodními značkami a dále je v ní načrtnut možný budoucí vývoj. V praktické časti jsou stanovené předpoklady o chování spotřebitele při nákupu privátních značek aplikovány na vybraný vzorek spotřebitelů v Plzni. Součástí bakalářské práce jsou všechny výsledky šetření shrnuté v tabulkách tvořených v programu MS Excel.cs
dc.format80 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprivátní značkycs
dc.subjectchování spotřebitelůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleAnalýza chování spotřebitele při nákupu privátních značek obchodních řetězcůcs
dc.title.alternativeAnalysis of consumer behaviour when buying private labels of retail chainsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe paper deals with the behavior of consumers when purchasing private labels of selected retail chains. The theoretical analysis is given of the origin of these specific brands, their characteristics and comparison with brands and there is sketched possible future development. The assumptions about customer behaviour when purchasing private labels were established in the practical part and were applied to a selected sample of consumers in Pilsen. All survey results summarized in the tablets generated in MS Excel are part of the thesis.en
dc.subject.translatedprivate labelsen
dc.subject.translatedconsumers behavioren
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Michaela Merglova - Analyza chovani spotrebitele pri nakupu privatnich znacek obchodnich retezcu, 2012.pdfPlný text práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Merlgova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Merglova -O.pdfPosudek oponenta práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Merglova.pdfPrůběh obhajoby práce189,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3142

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.