Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorMinaříková, Jana
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:59Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:59Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48590
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3144
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na problematiku komunitních webů a jejich význam pro firemní marketing. Teoretická část obsahuje uvedení do problematiky marketingu a marketingové komunikace na internetu a je zaměřena především na komunitní weby. Kromě toho obsahuje také řadu statistik a praktických příkladů. Praktická část hodnotí současný stav jazykové školy na komunitním webu Facebook pomocí analýzy a zhodnocení jejích aktivit na komunitním webu, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. Cílem této práce je analýza využití komunitních webů jazykové školy a provedení komparace s konkurencí. Výstup obsahuje konkrétní návrhy, které vycházejí z analýzy konkurence a z výsledků dotazníkového šetření.cs
dc.format84 s. (122 922 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunitní webycs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.titleKomunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firemcs
dc.title.alternativeSocial Networking Sites and their Importance for Marketing Activities of Companiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on social networking sites and their importance for companie?s marketing. The theoretical part includes the introduction to the marketing issues and marketing communication on the Internet and is focused mainly on social networking sites. It also includes a number of practical examples and statistics. The practical part assesses the current state of language school on the social network Facebook through analysis and the evaluation of its activities on this social networking site, competition analysis and survey. The aim of this bachelor thesis is to analyze the use social networking sites of languages school and compare selected firms activities with the ones of its competitors. The output includes specifics suggestions, which are based on an analysis of competition and the results of the survey.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial networking sitesen
dc.subject.translatedFacebooken
dc.subject.translatedTwitteren
dc.subject.translatedcompetition analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Jana Minarikova.pdfPlný text práce2,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Minarikova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Minarikova - O.pdfPosudek oponenta práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Minarikova.pdfPrůběh obhajoby práce179,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3144

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.