Title: Návrh reklamní kampaně pro vybraný produkt
Other Titles: Design of product advertisement campaign
Authors: Tupá, Markéta
Advisor: Eger, Ludvík
Referee: Čechurová, Lenka
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/3162
Keywords: marketingová komunikace;marketingový mix;komunikační mix;reklamní kampaň
Keywords in different language: marketing communication;marketing mix;communication mix;advertising campaign
Abstract: Předložená práce je zaměřena na návrh reklamní kampaně pro krabičkovou dietu Krabičky-Plzeň. Práce je rozdělena na 2 části, teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá nejen klasické nástroje marketingové komunikace, ale i moderní trendy v marketingové komunikaci, včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření reklamní kampaně. Tyto teoretické poznatky byly následně využity v praktické části. Kampaň byla sestavena na základě analýzy marketingového mixu produktu 4P a jejím přepracování do pohledu zákazníka tedy 4C. Téma bylo zvoleno díky příležitosti založení společnosti s ručením omezeným, která se orientuje na uvedený produkt. Návrh reklamní kampaně byl schválen, a lze tedy předpokládat, že se jeho části skutečně zrealizují.
Abstract in different language: The work is focused on the design of advertising campaign for lunchbox-diet Krabičky-Plzeň. The work is divided into 2 parts, theoretical and practical. The theoretical part analyses not only traditional tools of marketing communication, but also modern trends in marketing communication, including a detailed description of procedures for creating the advertising campaign. This theoretical knowledge was subsequently used in the practical part. The campaign is based on the marketing mix analysis of the product´s 4Ps and their transformation into a customer´s perspective, the so-called 4Cs. The theme was chosen on the occasion of launching a limited liability company, that focuses on the product. The advertising campaign proposal has been approved, and we can therefore assume that its parts will really be implemented in the future.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_-_Tupa_Marketa.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFView/Open
Tupa - V.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFView/Open
Tupa - O.pdfPosudek oponenta práce1,27 MBAdobe PDFView/Open
Tupa.pdfPrůběh obhajoby práce182,68 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/3162

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.