Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJežek, Jiří
dc.contributor.authorVainfurtová, Martina
dc.contributor.refereeKaňka, Lukáš
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:44Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:44Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48624
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3164
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zabývá vnímáním města Plzně jako Evropského hlavního města kultury 2015. Práce je rozdělena do několika částí. První z nich stručně popisuje proces udílení prestižního titulu, jeho význam, výhody a nevýhody. Následují dva příklady bývalých Evropských hlavních měst kultury - úspěšného (Liverpool 2008) a neúspěšného (Vilnius 2009). Stěžejní část bakalářské práce je zaměřena na monitoring tisku a jeho analýzu. Cílem je zjistit, jak je město Plzeň vnímáno v České republice a zahraničí. Závěrečná část je věnována marketingové komunikaci projektu "Plzeň - 2015". Jsou zde vyhodnoceny cíle, kterých by město Plzeň chtělo dosáhnout. V samotném závěru práce jsou pak navrhnuta další opatření, která by mohla pomoci zefektivnit marketingovou komunikaci celého projektu.cs
dc.format78 s. (142 075 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectPlzeňcs
dc.subjectEvropské hlavní město kulturycs
dc.subjectPlzeň 2015cs
dc.subjectmonitoring tiskucs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.titleVnímání města Plzně jako hlavního města evropské kultury 2015cs
dc.title.alternativeThe perception of the city of Pilsen as European Capital of Culture 2015en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is about the perception of the city of Pilsen as European Capital of Culture 2015. The work is divided into several parts. The first of them shortly describes the process of giving the prestigious title, its sense, advantages and disadvantages. Then there are two examples of former European Capitals of Culture - successful Liverpool 2008 and not successful Vilnius 2009. The key part of this thesis is focused on the press monitoring and its analysis. The objective is to find out how is the city of Pilsen percieved in the Czech Republic and abroad. The final part is about the marketing communication of the project "Pilsen - 2015". The aims that the city of Pilsen would like to reached are evaluated there. At the end of the thesis it includes recommendations for more effective marketing communication of whole project.en
dc.subject.translatedPilsenen
dc.subject.translatedEuropean capital of cultureen
dc.subject.translatedPilsen 2015en
dc.subject.translatedpress monitoringen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Vainfurtova Martina.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vainfurtova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vainfurtova - O.pdfPosudek oponenta práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vainfurtova.pdfPrůběh obhajoby práce185,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3164

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.