Název: Projekty badatelského vyučování v mateřské škole
Další názvy: Hands on science projects for Pre-primary education
Autoři: Marešová, Martina
Vedoucí práce/školitel: Levý Josef, PhDr.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31655
Klíčová slova: dítě předškolního věku;předškolní vzdělávání;badatelsky orientovaná výuka;pokus;metodický list
Klíčová slova v dalším jazyce: pre-school child;pre-school education;inquiry-based education;experiment;activity manual
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá badatelsky orientovaným vyučováním v prostředí mateřské školy. V teoretické části popisuje soulad metod užívaných v uvedené výuce s rámcovým vzdělávacím programem. Zabývá se druhy učení a konstruktivismem o jehož teorii se badatelsky orientované vyučování opírá. Práce popisuje použitelnost jednotlivých kroků doporučeného postupu v mateřské škole. V praktické části nabízí metodické materiály přímo použitelné v prostředí mateřské školy.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is concerned with Inquiry Based Science Education in the pre-primary education. In the theoretical part it describes an agreement of methods being used during lessons with framework education programme. It is concerned with various kinds of learning and with constructivism as a theoretical base of research oriented teaching. Thesis presents applicability of single steps of recommended procedure of teaching in the pre-primary education. In practical part it offers methodical procedures and materials directly applicable in the pre-primary education.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp_maresova_v02.pdfPlný text práce2,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maresova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maresova OP.pdfPosudek oponenta práce915,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maresova O.pdfPrůběh obhajoby práce364,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31655

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.