Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Levý Josef, PhDr. | |
dc.contributor.author | Marešová, Martina | |
dc.date.accepted | 2018-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:13:19Z | - |
dc.date.available | 2016-6-17 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:13:19Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-3-28 | |
dc.identifier | 70510 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31655 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá badatelsky orientovaným vyučováním v prostředí mateřské školy. V teoretické části popisuje soulad metod užívaných v uvedené výuce s rámcovým vzdělávacím programem. Zabývá se druhy učení a konstruktivismem o jehož teorii se badatelsky orientované vyučování opírá. Práce popisuje použitelnost jednotlivých kroků doporučeného postupu v mateřské škole. V praktické části nabízí metodické materiály přímo použitelné v prostředí mateřské školy. | cs |
dc.format | 66 s. VIII s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | dítě předškolního věku | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cs |
dc.subject | pokus | cs |
dc.subject | metodický list | cs |
dc.title | Projekty badatelského vyučování v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Hands on science projects for Pre-primary education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is concerned with Inquiry Based Science Education in the pre-primary education. In the theoretical part it describes an agreement of methods being used during lessons with framework education programme. It is concerned with various kinds of learning and with constructivism as a theoretical base of research oriented teaching. Thesis presents applicability of single steps of recommended procedure of teaching in the pre-primary education. In practical part it offers methodical procedures and materials directly applicable in the pre-primary education. | en |
dc.subject.translated | pre-school child | en |
dc.subject.translated | pre-school education | en |
dc.subject.translated | inquiry-based education | en |
dc.subject.translated | experiment | en |
dc.subject.translated | activity manual | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bp_maresova_v02.pdf | Plný text práce | 2,83 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Maresova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Maresova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 915,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Maresova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 364,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31655
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.