Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLevý Josef, PhDr.
dc.contributor.authorMarešová, Martina
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:19Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2019-03-15T10:13:19Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-3-28
dc.identifier70510
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31655
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá badatelsky orientovaným vyučováním v prostředí mateřské školy. V teoretické části popisuje soulad metod užívaných v uvedené výuce s rámcovým vzdělávacím programem. Zabývá se druhy učení a konstruktivismem o jehož teorii se badatelsky orientované vyučování opírá. Práce popisuje použitelnost jednotlivých kroků doporučeného postupu v mateřské škole. V praktické části nabízí metodické materiály přímo použitelné v prostředí mateřské školy.cs
dc.format66 s. VIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdítě předškolního věkucs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacs
dc.subjectpokuscs
dc.subjectmetodický listcs
dc.titleProjekty badatelského vyučování v mateřské školecs
dc.title.alternativeHands on science projects for Pre-primary educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is concerned with Inquiry Based Science Education in the pre-primary education. In the theoretical part it describes an agreement of methods being used during lessons with framework education programme. It is concerned with various kinds of learning and with constructivism as a theoretical base of research oriented teaching. Thesis presents applicability of single steps of recommended procedure of teaching in the pre-primary education. In practical part it offers methodical procedures and materials directly applicable in the pre-primary education.en
dc.subject.translatedpre-school childen
dc.subject.translatedpre-school educationen
dc.subject.translatedinquiry-based educationen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedactivity manualen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp_maresova_v02.pdfPlný text práce2,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maresova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maresova OP.pdfPosudek oponenta práce915,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maresova O.pdfPrůběh obhajoby práce364,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31655

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.