Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKocurová Marie, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPitlíková, Martina
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:20Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:20Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier74090
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31662
dc.description.abstractBakalářská práce "Práce s nadanými žáky v MŠ" se zabývá problematikou nadaných dětí v mateřské škole. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola je zaměřena na definici nadání. V druhé kapitole jsou shrnuty charakteristické znaky, které se objevují u nadaných dětí. Třetí kapitola se věnuje identifikaci nadaných dětí. V poslední kapitole jsou uvedeny specifické vzdělávací potřeby nadaných a vzdělávání dle RVP a školského zákona. Cílem empirické části je zjistit projevy nadaných dětí a postoj rodičů a učitelek mateřských škol k jejich stimulaci. V úvodu empirické části jsou stanoveny výzkumné otázky, které jsou v závěru zodpovězeny.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnadané dítěcs
dc.subjectnadánícs
dc.subjectinteligencecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectidentifikacecs
dc.subjectpráce s nadanými dětmics
dc.titlePráce s nadanými žáky v MŠcs
dc.title.alternativeWorking with gifted children in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis "Work with gifted children in kindergarten" deals with the issue of gifted children in kindergarten. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part consists of four chapters. The first chapter focuses on the definition of the term "gift". The second chapter summarizes the characteristics that appear in gifted children. The third chapter is dedicated to the identification of gifted children. The last chapter presents the specific educational needs of gifted children and education under the RVP and the Education Act. The aim of the empiric part is to find expressions of gifted children and the attitude of parents and kindergarten teachers to stimulate them. At the beginning of the empiric part are set research questions, which are answered in the end of the practical part.en
dc.subject.translatedgifted childen
dc.subject.translatedgiften
dc.subject.translatedintelligenceen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedidentificationen
dc.subject.translatedwork with gifted childrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Paskova-finalni.pdfPlný text práce736,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paskova VP.pdfPosudek vedoucího práce997,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paskova OP.pdfPosudek oponenta práce693,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paskova O.pdfPrůběh obhajoby práce346,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31662

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.