Název: Zpracování Jirousovy Velikonoční pohádky různými metodami dramatické výchovy v mateřské škole
Další názvy: Jirous´s Easter fairy tale adaptation with various methods of dramatic education for nursery school
Autoři: Jurášová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Gažáková Eva, MgA. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31667
Klíčová slova: dramatická výchova;metody dramatické výchovy;hra;předškolní vzdělávání;realizace;velikonoční pohádka
Klíčová slova v dalším jazyce: dramatic education;methods of dramatic education;drama;preschool education;realization;easter fairy tale
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na metody dramatické výchovy, pomocí kterých děti seznamuji s Velikonoční pohádkou od Ivana Martina Jirouse. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám dramatickou výchovou a jejími metodami, hrou a předškolním vzděláváním. V praktické části poté realizuji připravený integrovaný blok v mateřské škole Tymákov.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor work is focused on methods of dramatic education, through which children are get to know with the Ivan Martin Jirous´s Easter fairy tale. This work is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part I deal with drama education and its methods, drama and preschool education. In the practical part I realize the prepared integrated block in preschool Tymakov.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-Lucie-Jurasova.pdfPlný text práce3,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jurasova VP.pdfPosudek vedoucího práce519,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jurasova OP.pdfPosudek oponenta práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jurasova O.pdfPrůběh obhajoby práce353,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31667

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.