Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorPechr, Jiří
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2012-01-16
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:55Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:55Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier48636
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3173
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na možnosti marketingové komunikace, a vytvoření reklamní kampaně na vybraný produkt. V práci dále byly zpracovány výhody a nevýhody využití určitých médií nebo jednotlivých typů komunikačního mixu. V práci je nastíněno řešení finančního plánu pro společnost podnikající v oboru pohostinství.cs
dc.format48 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectSEOcs
dc.titleNávrh reklamní kampaně na vybraný produktcs
dc.title.alternativeAdvertising campaign design for the selected producten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the possibilities of marketing communication and on creating an advertising campaing desing for the selected product. In this thesis were also discussed the advantages and disadvantages of various types of marketing media and marketing mixes to be used. Furthermore a specific financial planning management for a company being in the business in the field of hospitality industry was suggested in this thesis.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedPPCen
dc.subject.translatedSEOen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Navrh reklamni kampane na vybrany produkt.pdfPlný text práce375,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechr - v.pdfPosudek vedoucího práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechr - o.pdfPosudek oponenta práce922,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechr - P.jpgPrůběh obhajoby práce287,2 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3173

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.