Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorTran, René
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:56Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:56Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48639
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3174
dc.description.abstractPráce měla za úkol zhodnotit kvalitu internetových prezentací nemocničních zařízení v Karlovarském, Plzeňském a Jihočeském kraji. K tomuto hodnocení byla použita upravená metodika WebTop100. Hlavní sledované kategorie byly Použitelnost, Grafický design, Technické řešení, Marketing a Přínos pro uživatele. Výsledky výzkumu byly celkově špatné, celkový průměr 57,94% to potvrzuje. Velké nedostatky měly nemocnice v kategoriích Přínos pro uživatele, Marketing a Použitelnost. Nemocnice by se tudíž měly na tyto oblasti zaměřit a spravit nápravu.cs
dc.format60 s. (67 887 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjecthodnocení internetové prezentacecs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjectinternetová stránkacs
dc.titleZhodnocení kvality internetových prezentací vybraných nemocničních zařízenícs
dc.title.alternativeEvaluation of Websites of Selected Hospitalsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main purpose of this work was the website evaluation of hospitals from Karlovarský, Plzeňský and Jihočeský districts. The evaluation criteria were based on the WebTop100 methodology. Primary categories were Usefulness, Graphic Design, Technical Solution, Marketing and Added Value for Users. The overall result was quite bad. The average was only 57,94%, which is really low. The biggest deficiencies were in the Added Value for Users, the Marketing and the Usefulness. The hospitals should try to get it better.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedevaluation of webpageen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedhospitalen
dc.subject.translatedwebsiteen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP 2012 - Rene Tran.pdfPlný text práce4,24 MBAdobe PDFView/Open
Tran - V.pdfPosudek vedoucího práce1,29 MBAdobe PDFView/Open
Tran - O.pdfPosudek oponenta práce1,24 MBAdobe PDFView/Open
Tran.pdfPrůběh obhajoby práce193,82 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/3174

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.