Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzík Lukáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorČinčerová, Tereza
dc.date.accepted2018-6-14
dc.date.accessioned2019-03-15T10:15:55Z-
dc.date.available2017-6-14
dc.date.available2019-03-15T10:15:55Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-25
dc.identifier73527
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32025
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje propojení matematiky a geocachingu. Cílem bakalářské práce je ukázat, jak lze využít tuto populární hru pro budování lepšího vztahu k matematice zejména u dětí a dospívajících. A také ukázat jak mohou keše motivovat ke studiu matematiky. První část je věnována geocachingu popisuje čím je, jak vznikl a některé jeho charakteristiky. Ve druhé části je uvedeno několik vybraných keší se vztahem k matematice s návrhy na jejich řešení a uvedením způsobu, jakým mohou děti motivovat ke studiu matematiky. Ve třetí části je navržena vlastní "matematická" keš.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgeocachingcs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectkešcs
dc.subjectpropojení matematiky a geocachingucs
dc.subjectgpscs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectmatematická kešcs
dc.titlePopularizace matematiky prostřednictvím geocachingucs
dc.title.alternativePopularization of Mathematics through geocachingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on linking mathematics and geocaching. The aim of the thesis is to show how to use this popular game for building a better relationship to mathematics. Especially to show, how the caches could motivate for mathematics studying children and adolescents. The first part is about geocaching - describes what it is, how it began and some of its characteristics. In the second part, there are examples of caches related to mathematics with proposals for their solution and the way how they could motivate children to study mathematics. The third part describes the self-created "mathematical" cache.en
dc.subject.translatedgeocachingen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedcacheen
dc.subject.translatedlinking mathematics and geocachingen
dc.subject.translatedgpsen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedmathematical cacheen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Cincerova Tereza P15B0008P.pdfPlný text práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Cincerova570.pdfPosudek oponenta práce541,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni vedouciho BP - Cincerova.pdfPosudek vedoucího práce29,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Cincerova608.pdfPrůběh obhajoby práce287,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32025

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.