Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vančát Jaroslav, Doc. PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hubková, Monika | |
dc.contributor.referee | Podlipský Rudolf, PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:17:35Z | - |
dc.date.available | 2017-3-31 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:17:35Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-30 | |
dc.identifier | 73286 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32239 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zjistit s uplatněním výzkumu v jaké míře a jakým způsobem jsou na druhém stupni základních škol uplatňovány dějiny umění. Snahou práce je na základě tohoto výzkumu vytvořit návrh začlenění dějin umění do výuky výtvarné výchovy na druhém stupni základních škol s ohledem na Rámcový vzdělávací program. Práce je rozčleněna do tří částí. Teoretická část se snaží najít oporu pro výzkum a začlenění dějin umění do výtvarné výchovy v odborné literatuře. Výzkumná část se zabývá sondou do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol. Didaktická část nastiňuje možnost začlenění poznatků z výzkumu do praxe v návaznosti na kurikulární dokumenty pomocí návrhu a ověření tří výukových jednotek, ve kterých se pracuje s dějinami umění. | cs |
dc.format | 61 s., LVIII s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | dějiny umění | cs |
dc.subject | poznávání | cs |
dc.subject | vizuální komunikace | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cs |
dc.title | Analýza obsahu výuky dějin umění ve výtvarné výchově na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Analysis of History of Art education at Primary schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this Bachelor Thesis is to find out by research to what extend and in what way is History of Art applied at Primary schools. And based on this research make a suggestion how to integrate History of Art into Art Education with considering the Framework Educational Programme for Basic Education. It is divided into three parts. Theoretical part is trying to find the support for the research and for the inclusion history of art into art education at professional literature. The research part deals with the exploration at Primary schools. The third,didactic part, tries to outline the possibility of incorporating research results into practise based on curriculum documents thanks to suggestion and verification of three teaching units in which History of Art is working with. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | history of art | en |
dc.subject.translated | cognition | en |
dc.subject.translated | visual communication | en |
dc.subject.translated | the framework educational programme for basic education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_Hubkova_Monika_2018.pdf | Plný text práce | 3,57 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Hubkova Monika_2018.pdf | Průběh obhajoby práce | 435,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SCAN_Hubkova Monika_vedouci_Vancat_2018.pdf | Posudek vedoucího práce | 899 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SCAN_Hubkova Monika_oponent_Podlipsky_2018.pdf | Posudek oponenta práce | 845 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32239
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.