Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vrbová, Michaela | |
dc.date.accepted | 2018-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:18:14Z | - |
dc.date.available | 2016-12-9 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:18:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-6 | |
dc.identifier | 72829 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32321 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá současným inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy pojící se s inkluzí, nastíněn vývoj inkluzivního vzdělávání, zmíněny podmínky pro jeho fungování včetně představení Ukazatele inkluze-nástroje posuzujícího míru inkluzivity. V praktické části dochází k hodnocení vybraných základních škol v Plzeňském kraji z hlediska inkluze, které jsou zapojeny do projektu Cesty k inkluzi. Hodnocení škol probíhá na základě anketních výpovědí žáků, jejich zákonných zástupců a rozhovorů s koordinátory inkluze v rámci čtyř zkoumaných oblastí (kultury, podmínek, praxe a relace). | cs |
dc.format | 93 s., IV s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | ukazatel inkluze | cs |
dc.subject | hodnocení inkluze | cs |
dc.subject | oblast kultury | cs |
dc.subject | oblast podmínek | cs |
dc.subject | oblast praxe | cs |
dc.subject | oblast relace | cs |
dc.subject | koordinátor inkluze | cs |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cs |
dc.subject | podpůrná opatření. | cs |
dc.title | Hodnocení vybraných ZŠ v Plzeňském kraji z hlediska inkluze | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of selected primary schools in the Pilsen region from the point of view of inclusion | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with contemporary inclusive education of pupils with special educational needs at elementary schools. In the theoretical part, basic concepts relating to inclusion and its development are outlined. Subsequently, the conditions for its functioning are mentioned, including the introduction of the Inclusion indicators tools assessing the degree of inclusion. In the practical part, selected primary schools in the Pilsen Region that are involved in the Paths of Inclusion project are evaluated in terms of inclusion. The evaluation of schools is based on the survey of pupils, their legal representatives and interview of co-ordinators of inclusion within the four areas studied (culture, conditions, practices and relationships). | en |
dc.subject.translated | inclusion indicator | en |
dc.subject.translated | evaluation of inclusion | en |
dc.subject.translated | culture area | en |
dc.subject.translated | condition area | en |
dc.subject.translated | practice area | en |
dc.subject.translated | relationship area | en |
dc.subject.translated | inclusion co-ordinator | en |
dc.subject.translated | special educational needs | en |
dc.subject.translated | support measures. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hodnoceni vybranych ZS v Plzenskem kraji z hlediska inkluze.pdf | Plný text práce | 1,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vrbova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vrbova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 584,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vrbova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 358,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32321
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.