Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVrbová, Michaela
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:14Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2019-03-15T10:18:14Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-6
dc.identifier72829
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32321
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá současným inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy pojící se s inkluzí, nastíněn vývoj inkluzivního vzdělávání, zmíněny podmínky pro jeho fungování včetně představení Ukazatele inkluze-nástroje posuzujícího míru inkluzivity. V praktické části dochází k hodnocení vybraných základních škol v Plzeňském kraji z hlediska inkluze, které jsou zapojeny do projektu Cesty k inkluzi. Hodnocení škol probíhá na základě anketních výpovědí žáků, jejich zákonných zástupců a rozhovorů s koordinátory inkluze v rámci čtyř zkoumaných oblastí (kultury, podmínek, praxe a relace).cs
dc.format93 s., IV s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectukazatel inkluzecs
dc.subjecthodnocení inkluzecs
dc.subjectoblast kulturycs
dc.subjectoblast podmínekcs
dc.subjectoblast praxecs
dc.subjectoblast relacecs
dc.subjectkoordinátor inkluzecs
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs
dc.subjectpodpůrná opatření.cs
dc.titleHodnocení vybraných ZŠ v Plzeňském kraji z hlediska inkluzecs
dc.title.alternativeEvaluation of selected primary schools in the Pilsen region from the point of view of inclusionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with contemporary inclusive education of pupils with special educational needs at elementary schools. In the theoretical part, basic concepts relating to inclusion and its development are outlined. Subsequently, the conditions for its functioning are mentioned, including the introduction of the Inclusion indicators tools assessing the degree of inclusion. In the practical part, selected primary schools in the Pilsen Region that are involved in the Paths of Inclusion project are evaluated in terms of inclusion. The evaluation of schools is based on the survey of pupils, their legal representatives and interview of co-ordinators of inclusion within the four areas studied (culture, conditions, practices and relationships).en
dc.subject.translatedinclusion indicatoren
dc.subject.translatedevaluation of inclusionen
dc.subject.translatedculture areaen
dc.subject.translatedcondition areaen
dc.subject.translatedpractice areaen
dc.subject.translatedrelationship areaen
dc.subject.translatedinclusion co-ordinatoren
dc.subject.translatedspecial educational needsen
dc.subject.translatedsupport measures.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hodnoceni vybranych ZS v Plzenskem kraji z hlediska inkluze.pdfPlný text práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova OP.pdfPosudek oponenta práce584,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova O.pdfPrůběh obhajoby práce358,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32321

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.