Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMarková, Martina
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:14Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2019-03-15T10:18:14Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-4
dc.identifier73039
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32324
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o pozici koordinátora inkluze na českých školách jako takové, o přínosu této pozice pro školství a jeho spolupráci s ostatními aktéry. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část zahrnuje inkluzi, inkluzivní vzdělávání a pozici koordinátora inkluze. Praktická část je zaměřena na analýzu evaluačních formulářů, které po dobu jednoho školního roku koordinátoři inkluze ze sedmi základních škol v Plzeňském kraji zpracovávali. Dále jsou součástí rozhovory s jednotlivými koordinátory a dotazníkové šetření spolupráce mezi koordinátory inkluze a pedagogy.cs
dc.format76 s., III s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectkoordinátor inkluzecs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectpedagogovécs
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.titlePozice koordinátora inkluze na vybraných ZŠ v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeInclusion Coordinator position at selected primary and upper primary schools in the Pilsen regionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the position of the co-ordinators of inclusion in Czech schools as such, about their contribution to education and also with their co-operation with the other involved people. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part contain inclusion, inclusive education and the position of the inclusion co-ordinator. The practical part is focused on the analysis of the evaluation questionnaires, which for one year the co-ordinators of inclusion from seven basic schools in the Pilsen region worked with. Also included interviews with individual co-ordinators, and then a questionnaire survey about co -operation between teachers and the inclusion co-ordinator.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinclusion coordinatoren
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedspecial educations needsen
dc.subject.translatedindividual educational plansen
dc.subject.translatedsupport measuresen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pozice koordinatora inkluze na vybranych ZS v Plzenskem kraji.pdfPlný text práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova OP.pdfPosudek oponenta práce567,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova O.pdfPrůběh obhajoby práce358,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32324

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.