Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Marková, Martina | |
dc.date.accepted | 2018-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:18:14Z | - |
dc.date.available | 2016-12-9 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:18:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-4 | |
dc.identifier | 73039 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32324 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o pozici koordinátora inkluze na českých školách jako takové, o přínosu této pozice pro školství a jeho spolupráci s ostatními aktéry. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část zahrnuje inkluzi, inkluzivní vzdělávání a pozici koordinátora inkluze. Praktická část je zaměřena na analýzu evaluačních formulářů, které po dobu jednoho školního roku koordinátoři inkluze ze sedmi základních škol v Plzeňském kraji zpracovávali. Dále jsou součástí rozhovory s jednotlivými koordinátory a dotazníkové šetření spolupráce mezi koordinátory inkluze a pedagogy. | cs |
dc.format | 76 s., III s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | koordinátor inkluze | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | pedagogové | cs |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cs |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cs |
dc.subject | podpůrná opatření | cs |
dc.title | Pozice koordinátora inkluze na vybraných ZŠ v Plzeňském kraji | cs |
dc.title.alternative | Inclusion Coordinator position at selected primary and upper primary schools in the Pilsen region | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the position of the co-ordinators of inclusion in Czech schools as such, about their contribution to education and also with their co-operation with the other involved people. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part contain inclusion, inclusive education and the position of the inclusion co-ordinator. The practical part is focused on the analysis of the evaluation questionnaires, which for one year the co-ordinators of inclusion from seven basic schools in the Pilsen region worked with. Also included interviews with individual co-ordinators, and then a questionnaire survey about co -operation between teachers and the inclusion co-ordinator. | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | inclusion coordinator | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | primary schools | en |
dc.subject.translated | teachers | en |
dc.subject.translated | special educations needs | en |
dc.subject.translated | individual educational plans | en |
dc.subject.translated | support measures | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Pozice koordinatora inkluze na vybranych ZS v Plzenskem kraji.pdf | Plný text práce | 1,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Markova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Markova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 567,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Markova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 358,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32324
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.