Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKastlová, Karolína
dc.date.accepted2018-6-14
dc.date.accessioned2019-03-15T10:19:15Z-
dc.date.available2016-11-29
dc.date.available2019-03-15T10:19:15Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-25
dc.identifier72554
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32431
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zpracováním tématu "Úsečka v učivu matematiky 1. stupně". V teoretické části jsou sepsány poznatky o základních geometrických pojmech. Pozornost je věnována především pojmu úsečka a dále zařazení učiva o úsečce do prvostupňové matematiky. Praktická část představuje celkem 20 úloh, které tak vytváří sbírku k danému tématu. Úlohy jsou rozdělené do kapitol dle použitých metod, kterými jsou kineze, manipulace s předměty, práce s papírem a kreslení a rýsování. Důležitou částí práce je analýza činností žáků během realizace jednotlivých úloh v praxi a celková reflexe.cs
dc.format83 s., XXI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectúsečkacs
dc.subject1. stupeňcs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectgeometriecs
dc.subjectsbírka úlohcs
dc.subjectkinezecs
dc.subjectmanipulacecs
dc.subjectpráce s papíremcs
dc.subjectrýsovánícs
dc.titleÚsečka v učivu matematiky 1. stupněcs
dc.title.alternativeLine segment in the subject matter of mathematics of primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic "A Line Segment In the Math Curriculum Of Primary Education". Information about basic geometric terms is written in the theoretical part. It is focused primarily on the term "line segment" and also its inclusion in the math curriculum in primary education. The practical part presents twenty math problems in total which create a collection to the given topic. The problems are divided into chapters according to the methods used which are kinesis, handling of objects, working with paper and drawing. An important part of the thesis is an analysis of activities done by pupils during the implementation of the individual math problems and overall reflection.en
dc.subject.translatedline segmenten
dc.subject.translatedprimary educationen
dc.subject.translatedmathen
dc.subject.translatedgeometryen
dc.subject.translatedcollection math problemsen
dc.subject.translatedkinesisen
dc.subject.translatedhandling of objectsen
dc.subject.translatedworking with paperen
dc.subject.translateddrawingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Kastlova 2018.pdfPlný text práce3,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek_kastlova.pdfPosudek oponenta práce227,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Kastlova588.pdfPosudek vedoucího práce685,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Kastlova603.pdfPrůběh obhajoby práce416,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32431

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.