Název: Činnosti vedoucí ke správnému chápání rovinných útvarů na 1. stupni
Další názvy: Activities leading to a correct understanding of Planar Shapes at Primary School
Autoři: Stará, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
Oponent: Kašparová Martina, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32433
Klíčová slova: rovinné útvary;čtverec;obdélník;trojúhelník;mnohoúhelník;kruh
Klíčová slova v dalším jazyce: planar shapes;a square;a rectangle;a triangle;a polygon;a circle
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá činnostmi vedoucími k správnému chápání rovinných útvarů na 1. stupni ZŠ. Teoretická část popisuje vlastnosti všech rovinných útvarů, se kterými se žáci běžně setkávají ve svém životě. Rozbor učebnic poukazuje na to, jaké učivo o rovinných útvarech se žáci učí v jednotlivých ročnících 1. stupně. Praktická část je zaměřena na realizaci činností, které žákům napomáhají ke správnému chápání rovinných útvarů.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis ocuppies with the activities leading to the correct understanding of planar shapes at the primary school. The theoretical part describes the characteristics of all planar shapes that pupils normally meet in their lives. The analysis of math textbooks shows the curriculum of planar shapes in individual grades of primary school. The practical part is focused on realization of activities that help pupils to understand planar shapes correctly.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Lucie Stara.pdfPlný text práce5,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek_stara.pdfPosudek oponenta práce606,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Stara584.pdfPosudek vedoucího práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Stara605.pdfPrůběh obhajoby práce394,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32433

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.