Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kašparová Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Skalová, Michaela | |
dc.date.accepted | 2018-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:19:17Z | - |
dc.date.available | 2016-12-20 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:19:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-26 | |
dc.identifier | 72668 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32441 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na čas a jeho vnímání dětmi na prvním stupni a na časové údaje, které se v průběhu studia učí. Věnovala jsem se vývoji dítěte v období od 6 do 11 let. V RVP ZV a ŠVP ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace jsem vyhledala informace týkající se času. Tyto informace jsem použila k vytvoření pracovních listů pro všechny ročníky prvního stupně. Proběhlo vyučování podpořené těmito pracovními listy, jehož cílem bylo zjistit, jaké mají žáci znalosti v oblasti času a zda jsou dostatečně vyspělí na pochopení učiva o čase. | cs |
dc.format | 95 s. (129 505 znaků), xxx s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | čas | cs |
dc.subject | časový údaj | cs |
dc.subject | vnímání | cs |
dc.subject | znalosti | cs |
dc.subject | učivo | cs |
dc.subject | pracovní list | cs |
dc.title | Čas a časové údaje ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy | cs |
dc.title.alternative | Time and Timestamp in the Teaching of Mathematics at Primary School | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with a questions of how children at lower grade basic school perceives time and time records they have to learn during their studies. It focuses on an evolution of child in age between 6 and 11 years. I was searching for a time information in area of mathematics in the Framework Education Programme for Elementary Education and School Education Programme. This information was utilized in preparation of working sheets for all classes at lower grade basic school. Students used these working sheets in their lessons with intention to verify which knowledge they have in this specific area, and if their knowledge is maturated enough to understand well. | en |
dc.subject.translated | time | en |
dc.subject.translated | time record | en |
dc.subject.translated | perception | en |
dc.subject.translated | knowledge | en |
dc.subject.translated | curriculum | en |
dc.subject.translated | working sheet | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP- Skalova.pdf | Plný text práce | 3,82 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnocDP_skalova.pdf | Posudek vedoucího práce | 171,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Skalova 604.pdf | Průběh obhajoby práce | 325,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponentsky posudek DP - Skalova.pdf | Posudek oponenta práce | 45,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32441
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.