Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŘeřicha Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJakoubek, Jakub
dc.contributor.refereeProsr Pavel, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-12
dc.date.accessioned2019-03-15T10:19:33Z-
dc.date.available2017-10-10
dc.date.available2019-03-15T10:19:33Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-17
dc.identifier75039
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32479
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na online marketing v elektrotechnické firmě ABS Elektro s.r.o. Teoretická část je věnována popisu nejvýznamnějších nástrojů online marketingu. Praktickou částí je podrobná analýza webové prezentace firmy. Na základě teoretických předpokladů jsou navrženy inovace původní webové prezentace. Hlavním cílem diplomové práce je inovování původní, již nevyhovující webové prezentace firmy. Nejen tyto webové stránky učinit atraktivnějšími pro potencionální zákazníky, ale zároveň firmě tímto způsobem dopomoci k lepšímu a pružnějšímu internetovému marketingu.cs
dc.format88 s. (93 747 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectseocs
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecthtmlcs
dc.subjectwebová prezentacecs
dc.subjectwebcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectredesign.cs
dc.titleOnline marketing v elektrotechnické firměcs
dc.title.alternativeImplementation of online marketing in an electrical manufacturing companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master thesis is focused on online marketing in an electrotechnical company ABS Elektro s.r.o. The theoretical part provides a description of the most important tools of online marketing. The practical part is a detailed analysis of the company's web presentation. Innovations of the original web presentation are proposed on based theoretical assumptions. The main aim of the master thesis is an innovation of original web presentation, which is already unsatisfactory. Not only make these websites more attractive to potential customers, but also help businesses to better and more flexible internet marketing.en
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedseoen
dc.subject.translatedsearch engine optimizationen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedhtmlen
dc.subject.translatedweb presentationen
dc.subject.translatedweben
dc.subject.translatedwebsiteen
dc.subject.translatedredesign.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jakub Jakoubek - Online marketing v elektrotechnicke firme .pdfPlný text práce7,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075039_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce358,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075039_oponent.pdfPosudek oponenta práce448,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075039_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce233,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32479

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.