Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKodyšová, Jitka
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2018-9-10
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:29Z-
dc.date.available2015-11-30
dc.date.available2019-03-15T10:21:29Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-7-2
dc.identifier68966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32724
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v oboru Český jazyk a literatura pro 1. stupeň ZŠ. Cílem je analyzovat a vyhodnotit dané individuální vzdělávací plány a následně je doplnit o vhodná podpůrná opatření pro vyučovací předmět Český jazyk.cs
dc.format55 s. (113 495 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectspecifické poruchy učenícs
dc.subjectpedagogicko-psychologická poradnacs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectzákladní vzdělávánícs
dc.subjectvýukové metody a postupycs
dc.subjectsluchová percepcecs
dc.subjectvizuomotorikacs
dc.subjectgrafomotorikacs
dc.titleIndividuální vzdělávací plán pro český jazyk na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe Individual education plan for the Czech language at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of the Individual Learning Plan for Czech Language in Primary Education. The main aim is to analyse five plans, to find out quality and efficiency of these documents and to evaluate mentioned supporting measures. The theoretical background discusses knowledge concerning contemporary education concept, education of pupils with the special educational needs, supporting measures, inclusive education and Framework Education Programme for Elementary Education. Key section is focused on the description of individual learning plan. Realized research of five individual learning plans showed principal defect which consists in insufficient adjustment of the document for pupils' special needs education. In the place of supporting measures specification is written Annexe 1, which is thematic plan. But this document is not modified for the pupils with the special needs so there are not directly determined suitable methods for the education with them. Some suitable methods are suggesteden
dc.subject.translatedindividual education planen
dc.subject.translatededucation of pupils with the special educational needsen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedelementary educationen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedczech language in primary educationen
dc.subject.translatedsupporting measureen
dc.subject.translatedmethods educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP JITKA KODYSOVA.pdfPlný text práce639,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kodysova_suda.pdfPosudek oponenta práce36,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kodysova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce40,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kodysova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce212,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32724

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.