Název: Analýza systému Google Analytics a jeho využití v elektonickém obchodování.
Další názvy: Anylysis of Google Analytics and it use in e-commerce.
Autoři: Kollerová, Eliška
Vedoucí práce/školitel: Gangur Mikuláš, Doc. RNDr. Ph.D.
Oponent: Plevný Miroslav, Doc. Dr. Ing.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32917
Klíčová slova: elektronické podnikání;elektronické obchodování;internetový obchod;marketingová komunikace na internetu;webová analýza;google analytics
Klíčová slova v dalším jazyce: e-business;e-commerce;internet commerce;marketing on the internet;web analytics;google analytics
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na analýzu návštěvnosti internetového obchodu. Hlavním cílem této práce je analyzovat návštěvnost pomocí systému Google Analytics. Teoretická část se zaměřuje na definování základních pojmů z oblasti elektronického podnikání a obchodování. Dále se zaměřuje na vyhodnocení marketingové komunikace a využití analytických nástrojů. Obsahem metodické části je popis analytického nástroje Google Analytics, který je hlavním nástrojem pro zpracování praktické části. Praktická část je věnována analýze internetového obchodu angelshop.cz. V úvodu je zhodnocena celková návštěvnost. Následně je provedena analýza zaměřující se na předem definované oblasti výzkumu. Na základě provedené analýzy jsou navrhnuta relevantní řešení, jejichž cílem je zvýšení počtu uživatelů a tržeb e-shopu.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on the analysis of the traffic of the e-shop. The main goal of this thesis is to analyze traffic using Google Analytics. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of e-business and e-commerce. It also focuses on the evaluation of marketing communication and the use of analytical tools. The content of the methodological part is a description of the Google Analytics analytical tool, which is the main tool for processing the practical part. The practical part is devoted to analysis of the internet e-shop angelshop.cz. In the introduction, the total traffic is evaluated. Subsequently, an analysis is made focusing on predefined areas of research. Based on the analysis, relevant solutions are proposed to increase the number of e-shop users and sales.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarka_prace_Kollerova.pdfPlný text práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP-Kollerova-VP.pdfPosudek vedoucího práce762,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP-Kollerova-OP.pdfPosudek oponenta práce735,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kollerova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce163,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32917

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.