Název: Návrh úpravy obsahu vzdělávání v mateřské škole pro dvouleté děti z pohledu psychologie a psychodidaktiky
Další názvy: Proposal of the alteration of educational content in kindergarten for two-year-olds in perspective od psychology and psychodidactics
Autoři: Henzlová, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Lohrová Kateřina, PhDr. Mgr. Ph.D.
Oponent: Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33103
Klíčová slova: dvouleté děti;mateřská škola;podmínky vzdělávání;předškolní vzdělávání;rvp pv
Klíčová slova v dalším jazyce: two-year-old children;kindergarten;conditions of education;pre-school education;framework educational programme for pre-school education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zařazení dvouletých dětí do mateřských škol a je rozdělena do dvou částí. Teoretická část poukazuje na specifika dvouletého dítěte z pohledu vývojové psychologie. Další kapitola se zaměřuje na rozbor RVP PV a jeho požadavků pro předškolní vzdělávání. Závěr teoretické části se věnuje rozboru podmínek předškolního vzdělávání pro dvouleté děti. Praktická část se zabývá návrhem úpravy dvou oblastí RVP PV, který vznikl především díky poznatkům získaným v teoretické části práce a propojením dvou dokumentů, z nichž lze při úpravě vycházet. Pro doplnění informací byla použita metoda dotazníku, který byl rozeslán dvaceti pedagogům se zkušenostmi s dvouletými dětmi v mateřské škole.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with the issue of incorporating two-year-old children in preschools and it's dividend into two parts. The theoretical part advent to specifics of two-year old children from the perspective of developmental psychology. The next charter directs at analyse of the Framework Educational Programme for Pre-school Education and its claims of pre-school education. The end of theoretical part is dedicate to analyse conditions of pre-school education for two-year old children. The practical part deals with the proposal of modifications for the Framework Educational Programme for Pre-school Education which was founded on the information gained in the theoretical part and interconnection of two documents on which the modifications can be based. The method of questionnare was applied for supplementing information which was sent to twenty teachers who have experiences with two-year-old children in kindergarten.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace pdf.pdfPlný text práce2,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Henzlova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce545,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Henzlova-oponent.pdfPosudek oponenta práce525,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Henzlova-prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce216,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33103

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.