Název: | Možnosti volnočasových pohybových aktivit u dětí s PAS |
Další názvy: | Ways of spending free time for children with autism spectrum disorder |
Autoři: | Plintová, Ester |
Vedoucí práce/školitel: | Knappová Věra, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Kalistová Petra, Mgr. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/33197 |
Klíčová slova: | porucha autistického spektra (pas);autismus;hendicap;intervence;pervazivní porucha;echolálie;symptom |
Klíčová slova v dalším jazyce: | autism spectrum disorder (asd);autism;handicap;intervention;pervasive disorder;echolalia;symptom |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá Možnostmi volnočasových pohybových aktivit u dětí s PAS. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak mohou děti s poruchami autistického spektra trávit svůj volný čas. Prvním úkolem bylo vytvořit přehled a charakteristiku volnočasových aktivit u dětí s PAS. Druhým úkolem bylo vytvořit fotodokumentaci k daným aktivitám a popsat, jak lze aktivity efektivně realizovat. V teoretické části charakterizuji a definuji autismus, v následujících kapitolách se věnuji příčinám vzniku postižení a projevům chování u dětí s PAS a popisuji historii diagnostiky autismu. Poslední kapitola charakterizuje postavení rodiny ve volnočasových aktivitách u dětí s PAS a význam volného času. Praktická část popisuje jednotlivé pohybové aktivity a jejich realizaci. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelor thesis deals with Possibilities of leisure time activities in children with ASD. The main objective of the work was to find out how children with autistic spectrum disorders can spend their free time. The first task was to create an overview and characteristics of leisure activities in children with ASD. The second task was to create photo documentation on the given activities and to describe how the activities can be effectively implemented. In the theoretical part, I characterize and define autism, in the following chapters I deal with causes of disability and behavioral manifestations in children with ASD and describe the history of autism diagnostics. The last chapter describes the position of the family in leisure activities in children with ASD and the importance of free time. Practical part describes individual movement activities and their realization. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP ESTA.pdf | Plný text práce | 2,35 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Plintova Ester - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 131,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Plintova Ester - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 168,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Plintova Ester.pdf | Průběh obhajoby práce | 66,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/33197
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.