Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKocová, Kateřina
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:36Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:36Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74588
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33417
dc.description.abstractTématem předložené diplomové práce je Event marketing ve vybraném podniku. Zvoleným podnikem je společnost AIMTEC a.s., která spolu se svými dceřinými společnostmi tvoří skupinu Aimtec. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace. Ústřední část je věnována event marketingu a veškerým jeho aspektům. V praktické části je charakterizována vybraná společnost a jsou popsány komunikační nástroje, které používá, se zaměřením na event marketingové aktivity. Podrobně je představena konference Trendy automobilové logistiky, kterou společnost pořádá a z analýzy 18. ročníku konference vyplývají návrhy na zlepšení. V projektové části je navržen koncept 20. ročníku konference Trendy automobilové logistiky. Práce je koncipována tak, aby byla přínosem a inspirací pro pořádající společnost.cs
dc.format81 s. (121 955 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjecteventcs
dc.subjectkonferencecs
dc.titleEvent marketing ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeEvent marketing in selected companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of submitted diploma thesis is Event marketing in the selected company. The selected company is AIMTEC a.s., which forms together with its subsidiaries the Aimtec group. The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic terms of marketing and marketing communication. The main part is dedicated to event marketing and all its aspects. The practical part characterizes the selected company and describes its communication tools with focusing on event marketing. The conference Trends in Automotive Logistics organized by the selected company is presented in detail, and from the analysis of the 18th year of the conference provides suggestions for improvement. In project part is designed the concept of the 20th conference Trends in Automotive Logistics. The work is designed to be a contribution and inspiration to the organizing company.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedconferenceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Katerina Kocova_ diplomova prace.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocova_v.pdfPosudek vedoucího práce694,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocova_o.pdfPosudek oponenta práce594,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocova_p.pdfPrůběh obhajoby práce196,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33417

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.