Název: Plán marketingové komunikace vybraného subjektu
Další názvy: Marketing communication plan of the Business Center
Autoři: Kovaříková, Alena
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33420
Klíčová slova: marketingová komunikace;komunikační mix;marketingový plán;podpora podnikání;podnikatelské vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;communication mix;marketing plan;entrepreneurship support;entrepreneurial education
Abstrakt: Cílem předložené práce je navržení plánu marketingové komunikace Centra podnikání. Nejprve zde jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix či marketingový plán. Poté je Centrum podnikání stručně představeno a vymezena je také jeho činnost. Pro splnění cíle práce je zanalyzována předchozí marketingová komunikace této organizace, dalším krokem je realizace výzkumu mezi studenty. Ten byl proveden formou dotazníkového šetření a skupinového dotazování. Na základě zjištěných poznatků jsou navržena doporučení a plán marketingové komunikace Centra podnikání.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this thesis is to propose a marketing communication plan of the Business Center. Firstly, there are definitions of marketing communication, communication mix and marketing plan. Then, the Business Center is briefly introduced and its activity is also defined. In order to achieve the aim of the thesis, the previous marketing communication of this organization is analyzed, the next step is the realization of research among students. This was done by means of questionnaire survey and focus groups. On the basis of the findings are designed recommendations and marketing communication plan of the Business Center.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Plan marketingove komunikace Centra podnikani.pdfPlný text práce2,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_v.pdfPosudek vedoucího práce694,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_o.pdfPosudek oponenta práce545,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce195,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33420

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.