Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKuželíková, Michaela
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:38Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:38Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-11
dc.identifier74594
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33423
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného vzorku vysokých škol Visegrádské čtyřky na sociální síti Facebook. Teoretická část sleduje základní stanoviska v oblasti marketingu na internetu a marketingové komunikace vysokých škol na sociálních sítích. V empirické části je provedena kvantitativní a kvalitativní analýza. Kvantitativní analýza je zaměřena na analýzu dat získaných prostřednictvím analytického nástroje společnosti Socialbakers s využitím vhodných prostředků pro jejich komparaci. Kvalitativní část se zabývá nejúspěšnějšími příspěvky univerzit ve sledovaném období spolu s jejich detailním rozborem, osobním názorem autorky a doporučením.cs
dc.format169 s. (211 940 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectvysoké školycs
dc.titleKomparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand managementcs
dc.title.alternativeComparison of marketing communications of universities on social networks and their brand managementen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on marketing communication of selected group of universities in Visegrad group on social network Facebook. Theoretical part describes the main issues in marketing on the internet and university marketing on social networks. There are quantitative and qualitative analysis in the empirical part of the thesis. The quantitative analysis is focused on data analysis obtained thanks to Socialbakers analytic tool. The qualitative part complies with the most sucessfull universities posts in the given period together with their detailed description, self opinion of the author and her recommendation.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translateduniversitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kuzelikova_Michaela.pdfPlný text práce4,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuzelikova_v.pdfPosudek vedoucího práce691,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuzelikova_o.pdfPosudek oponenta práce465,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuzelikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce166,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33423

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.