Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSkřivan, Lukáš
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:41Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:41Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74611
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33437
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu vybrané organizace. Úvodní částí marketingové plánu bylo představení organizace. Dále byly analyzovány vnitřní a vnější faktory. Tyto faktory byly podrobeny SWOT analýze, která je podkladem pro zacílení služby na trh. Služba je detailně popsána v marketingovém mixu. Na tomto základě jsou vytvořeny akční plány organizace. Závěrečnou částí práce jsou návrhy, které vychází z marketingového plánu.cs
dc.format106 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectorganizacecs
dc.subjectudálostics
dc.titleMarketingový plán vybrané organizacecs
dc.title.alternativeMarketing plan of selected organizationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on proposal of marketing plan of selected organization. The introductory part of thesis was about presentation of chosen organization. Afterward internal and external factors were analysed. These factors have been subjected to a SWOT analysis that is the basis for targeting the service to the market. The service is described in detail in the marketing mix. On this basis, the organization's action plans are created. The final part of the thesis are the proposals based on the marketing plan.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedorganizationen
dc.subject.translatedeventsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_SKRIVAN_LUKAS_2018.pdfPlný text práce2,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skrivan_v.pdfPosudek vedoucího práce618,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skrivan_o.pdfPosudek oponenta práce557,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skrivan_p.pdfPrůběh obhajoby práce177,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33437

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.