Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorŠik, Ondřej
dc.contributor.refereeŠípek Milan, Ing.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74612
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33438
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu činnosti vybrané tělovýchovné jednoty Union Plzeň a jejích marketingových aktivit. V první části práce je definován pojem sportovní marketing a přístupy k tomuto pojmu. Dále se autor zaměřuje na historii sportovního marketingu a pozitivní a negativní faktory ovlivňující sport. V další části práce se autor soustředí na analýzu TJ Union Plzeň. Nejdříve je představena jednota a její stručná historie. Analýza TJ je provedena podle vybraných kritérií. Zkoumána je např. činnost jednotlivých oddílů, využívanost sportovišť, marketingový mix TJ či marketingové aktivity na internetu. Výsledky analýzy, doporučení pro vedení a kroky ke zvýšení využití nabídky vybrané tělovýchovné jednoty jsou uvedeny v závěru práce.cs
dc.format109 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectklíčová slova: sportcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttělovýchovná jednotacs
dc.titleAnalýza činnosti vybrané tělovýchovné jednoty a jejích marketingových aktivitcs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of a chosen sports organizationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the analysis of the activities and marketing of chosen sports organization. The first part of the thesis defines and approaches the concept of sports marketing. Furthermore, the author focuses on the history of sports marketing and the positive and negative factors, which are affecting sport in general. In the next part of thesis the author focuses on the analysis of chosen sports organization TJ Union Plzeň. First part of this section is about chosen sports organization and history of this organization. The following analysis of the organization is based on these selected criteria: for example, the activities of individual sections, the use of sports grounds or pitches, the marketing mix and online marketing activities of chosen sports organization. The final results of the analysis, recommendations for leadership and steps for increasing the supply are presented at the end of this diploma thesis.en
dc.subject.translatedkey words: sporten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedsports organizationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
SIK_ONDREJ_DP.pdfPlný text práce2,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sik_v.pdfPosudek vedoucího práce560,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sik_o.pdfPosudek oponenta práce711,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sik_p.pdfPrůběh obhajoby práce194,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33438

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.