Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorStrašíková, Nikola
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2018-6-6
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:04Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2019-03-15T10:28:04Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier71772
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33502
dc.description.abstractPředložená práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci jako dílčí oblast marketingové strategie. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných internetových obchodů působících v oblasti kosmetiky a navrhnout opatření vedoucí k jejímu zlepšení. Teoretická východiska práce jsou zaměřena na definování elektronického obchodování a vymezení jeho typů, výhod a nevýhod. Empirická část práce zahrnuje analýzu marketingové komunikace pěti vybraných internetových obchodů za období 11 měsíců. V závěru práce jsou shrnuty hlavní poznatky formou odpovědí na stanovené výzkumné otázky.cs
dc.format120 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline nakupovánícs
dc.subjectonline marketingcs
dc.titleMarketingové strategie vybraných internetových obchodůcs
dc.title.alternativeMarketing strategy of e-shopsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis focuses on marketing communication as a part of the marketing strategy. The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing communication of selected e-shops in the area of cosmetics and to propose measures leading to its improvement. The theoretical basis of the thesis is focused on defining e-commerce and defining its types, advantages, and disadvantages. The empirical part of the thesis includes an analysis of the marketing communication of five selected internet shops over a period of 11 months. At the end of the thesis are summarized the main findings in the form of answers to specified research questions.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedonline shoppingen
dc.subject.translatedonline marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Strasikova_Nikola.pdfPlný text práce3,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strasikova_v.pdfPosudek vedoucího práce555,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strasikova_o.pdfPosudek oponenta práce470,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strasikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce219,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33502

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.