Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKovářová, Jana
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2018-1-30
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:04Z-
dc.date.available2017-6-8
dc.date.available2019-03-15T10:28:04Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-12-11
dc.identifier73468
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33504
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá formulací konkrétních proaktivních opatření, která vyplývají z komplexní marketingové analýzy situace Domova pro seniory sv. Pavla. V teoretické části jsou popsány pojmy z marketingu, které jsou důležité pro praktickou část a její výstupy. Praktická část vychází z informací, které jsou volně přístupné a také ze soukromých konzultací s vedením organizace, na jejichž základě byla sestavena analýza současného stavu Domova pro seniory, včetně SWOT analýzy. Na konci práce jsou popsány doporučené návrhy na zlepšení stávajícího stavu organizace.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.titleMarketingová strategie Domova pro seniory sv. Pavlacs
dc.title.alternativeMarketing strategy of St. Paul´s retirement homeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccess
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with formulation of specific and proactive steps which are derived from a complex marketing analysis of the current situation at St. Paul's retirement home. The theoretical part consists of marketing terms which are important for the practical part and its outputs. The practical part is based on freely accessible information as well as on the private consultations with the institution leadership which were fundamental not only for the analysis of current condition of St Paul's retirement home but also for the SWOT analysis. Recommended suggestions for the institution's present state improvement are described at the end of the thesis.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedservices marketingen
dc.subject.translatedmarketing strategyen
dc.subject.translatednon-profit institutionen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - opravovana-JK_final2.pdfPlný text práce1,19 MBAdobe PDFView/Open
Kovarova_v.pdfPosudek vedoucího práce499,41 kBAdobe PDFView/Open
Kovarova_o.pdfPosudek oponenta práce582,43 kBAdobe PDFView/Open
Kovarova_p.pdfPrůběh obhajoby práce181,32 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33504

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.