Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFajfrová Karolína, Ing.
dc.contributor.authorBechová, Kristýna
dc.contributor.refereeZelenka Lenka, Ing.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:04Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:04Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74621
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33505
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti LASSELSBERGER, s. r. o. Hlavním cílem této práce je pak předložení návrhů na zefektivnění marketingové komunikace společnosti. Metodami výzkumu je studium sekundárních zdrojů, ale především osobní dotazování. V bakalářské práci je vypracován teoretický vstup, který souvisí s tématem marketingové komunikace. Zaobírá se nejen identifikací jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, ale také trendy v marketingové komunikaci, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. Tyto zjištěné poznatky jsou porovnány s praktickou částí tak, jak jsou vyžívány ve společnosti LASSELSBERGER, s. r. o. Praktická část obsahuje informace o firmě, analýzu současných aktivit v rámci marketingové komunikace a následně zmíněná opatření, která poslouží k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace, včetně předpokládaných nákladů.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectonline komunikacecs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleNávrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeProposals to improve marketing communication in an enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on the analysis of marketing communication in the company LASSELSBERGER, s. r. o. Than the main goal of this bachelor thesis is to submit proposals for improvments in the area of marketing communication. The methods used in the research are the analysis of secondary sources and the main part is personal interview. There are two parts of the bachelor thesis theoretical and practical one. This thesis elaborates the theoretical entry, which is related to marketing communication. It concerns not only with the identification of individual instruments of the communication mix but also with trends in marketing communication, marketing mix and marketing research. The mentioned theoretical findings are compared with practical part the way they are used in LASSELSBERGER, s. r. o. The practical entry contains information about the company, the analysis of current activities in marketing communication and after that the mentioned proposals to improve efficiency of the present marketing communication including estimated costs.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedonline communicationen
dc.subject.translatedsales supporten
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Kristyna_Bechova_.pdfPlný text práce2,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bechova_v.pdfPosudek vedoucího práce640,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bechova_o.pdfPosudek oponenta práce674,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bechova_p.pdfPrůběh obhajoby práce210,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33505

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.