Název: Využití mystery shoppingu v podnikové praxi
Další názvy: Application of the Mystery Shopping in company praxis
Autoři: Brabec, Vojtěch
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33506
Klíčová slova: marketingovy vyzkum;mystery shopping;elektro prodejce;agentura;terminologie
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing research;mystery shopping;electronically gadgets retailer;mystery shopping agency;mystery shopping terminology
Abstrakt: Tato bakalářská práce je ve své první části zaměřena na popis teoretických poznatků techniky mystery shoppingu jako druhu marketingového výzkumu. V druhé části je za pomoci této techniky realizován vlastní výzkum předních prodejců elektrospotřebičů, ze kterého plynou doporučení a náměty pro vylepšení zákaznického servisu v praxi.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on describtion of Mystery shopping technique as a type of marketing research in the first part. Second part of the thesis presents own marketing research using technique of mystery shopping in retails of the biggest electronical gadgets dealers. Obtained outputs from this research are helping to improve the quality of customer service in praxis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Brabec_Vojte_ch.pdfPlný text práce4,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brabec_v.pdfPosudek vedoucího práce617,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brabec_o.pdfPosudek oponenta práce841,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brabec_p.pdfPrůběh obhajoby práce265,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33506

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.