Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBubnová, Adéla
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-6
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:05Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:05Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74628
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33507
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá především marketingem kultury a jeho postavení v dnešním světe. Snaží se zmapovat životní cyklus kulturního produktu a poznat cílového zákazníka pro něj. Práce je rozdělena na několik částí. První část teoreticky charakterizuje marketing kultury, cílený marketing a marketingový mix. V další části je vytvořena situační analýza pro divadlo Mana a marketingový plán pro divadelní hru Nesmrtelní 2095. Závěr je věnován analýze cílového zákazníka této hry a následné doporučení akcí, které by měly být uskutečněny.cs
dc.format74 s. (90 758 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing kulturycs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýza cílového zákazníkacs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.titleMarketingový plán vybraného produktu v oblasti kulturycs
dc.title.alternativeMarketing plan of a selected product in the field of artsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis observes mainly the marketing of arts and its position in today's world. It maps the life cycle of a cultural product and tries to recognize its target customer. This thesis is divided into several parts. The first part theoretically characterizes marketing of culture, target marketing and marketing mix, where the other part creates situational analysis for Mana Theather and marketing plan for the play "Nesmrtelní 2095". The conclusion is devoted to the target market analysis of this game and subsequent recommendations of the actions which should be implemented.en
dc.subject.translatedmarketing of artsen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedtarget market analysisen
dc.subject.translatedsituational analysis.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-Adely-Bubnove-.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_o.pdfPosudek oponenta práce573,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_v.pdfPosudek vedoucího práce658,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_p.pdfPrůběh obhajoby práce209,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33507

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.