Název: Lázeňské služby pro vybrané segmenty zákazníků
Další názvy: Spa services for selected segments of customers
Autoři: Rochová, Adéla
Vedoucí práce/školitel: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Oponent: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33527
Klíčová slova: lázeňství;lázeňské služby;segment zákazníků;lázeňské zařízení;přírodní léčivé zdroje
Klíčová slova v dalším jazyce: spa;spa services;segment of customers;spa facility;natural healing sources
Abstrakt: Kvalifikační práce je zaměřena na lázeňské služby pro konkrétní segment zákazníků. V teoretické části byla využita literární rešerše týkající se významu lázeňského cestovního ruchu a témat s tímto odvětvím cestovního ruchu spojených. Dále byly představeny služby, které jsou v této oblasti poskytovány. Součástí následné praktické části práce je také charakteristika vybraných lázeňských hotelů v jednom z měst Západočeského lázeňského trojúhelníku, v Mariánských Lázních. Nabídky služeb těchto hotelů byly dále porovnávány a hodnoceny. Praktická část práce prezentuje výsledky hodnocení služeb hotelovými hosty zvolených hotelů. Dotazovaní hosté byli zvoleni dle zacílení na segment seniorů. Pro zjištění spokojenosti těchto hostů bylo provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě byly zachyceny konkrétní nedostatky v nabídce lázeňských služeb. Následně bylo možné vytvořit doporučení pro zajištění větší spokojenosti a uspokojení potřeb hotelových hostů v rámci poskytovaných služeb.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the spa services for selected segments of customers. The theoretical part includes literature search related to the importance of spa tourism and tourism related topics. Services provided in this area were also presented. This thesis also speaks about is also the characteristic of selected spa hotels in one of the towns of the West Bohemian spa triangle in Mariánské Lázně. The services offered by these hotels were further compared and rated. The practical part presents the results of rating of the hotel services which are provided in selected hotels. The interviewed guests were selected according to targeting the senior segment. As next was realized the questionnaire survey. This survey was finded out the dessatisfaction of hotel guests with offered services. Subsequently, were made recommendations about the possible changes in hotel's offer.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Adela Rochova.pdfPlný text práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rochova_o.pdfPosudek oponenta práce459,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rochova_v.pdfPosudek vedoucího práce556,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rochova_p.pdfPrůběh obhajoby práce209,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33527

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.