Název: Lázeňské podniky a jejich služby pro specifický segment zákazníků
Další názvy: Spa businesses and its services for specific segment of customers
Autoři: Tošovská, Nicolle
Vedoucí práce/školitel: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Oponent: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33538
Klíčová slova: cestovní ruch;lázeňství;karlovy vary;komunikace;propagace
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;spa;karlovy vary;communication;promotion
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na hodnocení nabídky služeb, které jsou ve městě Karlovy Vary poskytovány pro segment rodin s dětmi a propagací těchto služeb. Tento segment zákazníků vyžaduje specifickou nabídku služeb. Jejich propagace hraje klíčovou roli při rozhodovacím procesu návštěvníka. Teoretická část se zabývá definicemi a charakteristikami cestovního ruchu, lázeňstvím, službami cestovního ruchu nebo motivy vycestování daného segmentu. Dále také marketingovým mixem služeb cestovního ruchu a jeho rozšířeným zněním. Praktická část se věnuje popisu dané destinace, poskytovaným službám a dotazníkovému šetření, jehož závěrem je návrh zlepšujícího opatření. Cílem práce je zjištění stávajícího hodnocení destinace daným segmentem zákazníků, jeho propagace a návrh zlepšujícího opatření.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is aimed at evaluation of the offer of services which are provided in Karlovy Vary for the segment of families with children and promotion of these services. This customer segment requires specific service offer. Promotion play a key role in the visitor's decision process. The theoretical part deals with the definitions and characteristics of tourism, spa tourism, tourism services or the motives of travelling of the segment. Furthermore, the marketing mix of tourism services and expanded marketing mix. The practical part deals with the description of this destination, the provided services and the questionnaire survey, which concludes the proposal for an improvement measure. The aim of the thesis is to find out the current destination evaluation in the given customer segment, to promote it and to propose an improvement measure.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace_Tosovska-net.pdfPlný text práce2,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tosovska_o.pdfPosudek oponenta práce555,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tosovska_v.pdfPosudek vedoucího práce527,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tosovska_p.pdfPrůběh obhajoby práce207,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33538

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.