Název: Informační a komunikační technologie v podnicích služeb cestovního ruchu
Další názvy: Information and comunication technologies used in business of tourism services
Autoři: Tran, Dušan
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Mlnářík Pavel, Ing.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33539
Klíčová slova: cestovní ruch;informační a komunikační technologie;webová prezentace;e-toursism
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;information and communication technologies;web presentation;e-tourism
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na provázanost informačních a komunikačních technologií s cestovním ruchem. Vysvětluje také relativně nový pojem e-tourism a zaobírá se použitelností internetu pro obchodní vztahy na trzích B2C. Teoretická část definuje hlavní pojmy jako je cestovní ruch, co to jsou informační a komunikační technologie a jaké zásady by měly dodržovat webové prezentace firem. V praktické části je popsána destinace a je zde zhodnocen její turistický portál. Následně jsou zhodnoceny a porovnány i webové stránky vybraných firem nabízející jeden sortiment služeb cestovního ruchu. Výstupem jsou návrhy opatření, které by měl jak portál, tak stránky podniků učinit, aby zlepšily svou webovou prezentaci. K tomu, aby byly návrhy podány i od strany zákazníků, proběhlo dotazníkové šetření formou testovacích scénářů.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on the interconnection of information and communication technologies with tourism. It also explains the relatively new concept of e-tourism and addresses the usability of the Internet for business relationships in B2C markets. The theoretical part defines the main concepts of tourism, what are information and communication technologies and what principles should be followed by web presentations of companies. The practical part describes the destination and its tourist portal is evaluated here. Subsequently, the websites of selected companies offering a single range of tourism services are evaluated and compared. The output is a draft of measures that both the portal and the sites of businesses should take to improve their web presentation. In order for the proposals to be submitted by the customers, a questionnaire survey was carried out in the form of test scenarios.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-DT-17-fin1.pdfPlný text práce2,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tran_v.pdfPosudek vedoucího práce607,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tran_o.pdfPosudek oponenta práce700,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tran_p.pdfPrůběh obhajoby práce185,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33539

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.