Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFajfrová Karolína, Ing.
dc.contributor.authorZákružná, Veronika
dc.contributor.refereeZelenka Lenka, Ing.
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74879
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33546
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je zpracovat návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace Amigos Cocktail & Music baru. Toho je dosaženo naplněním třech dílčích cílů: zpracováním teoretického úvodu k problematice marketingové komunikace, marketingového výzkumu a analýz vnějšího prostředí; analýzou prostředí podniku; analýzou současné marketingové komunikace podniku provedené pomocí třech výzkumných metod osobním rozhovorem, vlastním pozorováním a dotazníkovým šetřením. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou, jenž na sebe navazují. Nejprve je zpracován teoretický úvod k dané problematice. Teoretická část vymezuje pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingovou komunikaci, popisuje všechny složky komunikačního mixu včetně trendů, zabývá se i marketingovým výzkumem a analýzami vnějšího prostředí. Praktická část využívá poznatků z části teoretické a nejprve analyzuje prostředí podniku, poté jeho celý stávající komunikační mix prostřednictvím osobního rozhovoru s majitelem podniku, vlastního pozorování a dotazníkového šetření. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy a další doporučení, které mají přispět k celkovému zefektivnění současné marketingové komunikace podniku.cs
dc.format95 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkoktejlový barcs
dc.subjecton-line komunikacecs
dc.subjectudálostics
dc.titleNávrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeProposals to improve marketing communication processes in an enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is to elaborate proposals to improve marketing communication of the Amigos Cocktail & Music bar. This is achieved by fulfilling the three partial objectives: by elaborating a theoretical introduction on marketing communication, marketing research and analysis of the external environment; by analyzing the business environment of the company; by analyzing the current marketing communication of the company through three research methods - personal interview, own observation and questionnaire survey. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical, which are connected to each other. At first, the theoretical introduction to the problem is elaborated. The theoretical part defines concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication, describes all components of the communication mix including trends, deals with marketing research and analyses of the external environment. The practical part uses knowledge from the theoretical part and first analyses the environment of the company, then its entire communication mix through a personal interview with the owner of the company, own observation and questionnaire survey. On the basis of the analysis made, suggestions and other recommendations are created to contribute to the overall improvement of the current communication of the company.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedcocktail baren
dc.subject.translatedon-line communicationen
dc.subject.translatedeventsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Zakruzna.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakruzna_v.pdfPosudek vedoucího práce623,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakruzna_o.pdfPosudek oponenta práce560,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakruzna_p.pdfPrůběh obhajoby práce190,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33546

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.