Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŽák, Adam
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74880
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33547
dc.description.abstractTématem této práce je za pomocí analýzy odpovědí studentů prezenčního bakalářského studia zjistit jejich chování při výběru zahraničních dovolených, zejména do Itálie. Cílem práce je zjistit, jaké služby cestovního ruchu tento segment vyžaduje, jak je hodnotí, jak často a na jak dlouho se jich účastní a kolik za ně je ochoten utratit. Marketingový výzkum těchto studentů je proveden kvantitativní metodou za pomoci dotazování online formulářem od společnosti Google. Výstup práce je spojen s marketingovým mixem a z něj plynoucích doporučení, které mohou sloužit pro subjekty poskytující služby cestovního ruchu. Sloužit jim mohou především při vytváření a cílení svých produktů z cestovního ruchu na studenty prezenčního bakalářského studia.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectstudentics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectitáliecs
dc.titleAnalýza vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchucs
dc.title.alternativeThe analysis of the selected customer segment in tourismen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is to find out by means of the analysis of the behaviour of bachelor´s degree full time students in the selection of foreign holidays especially to Italy. Furthermore it inquires which tourism services this market segment demands, how evaluates them, how often and how long participates in them and how much money is willing to pay for them. Marketing survey of this students is using a quantitative method by means of the online form by Google. The output of this thesis is connected with the marketing mix and his resulting recommendations that can serve for tourism entities who focus on this segment. They can serve them mainly to create and to aim their products of tourism to the bachelor´s degree students.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedstudentsen
dc.subject.translatedmarketing surveyen
dc.subject.translateditalyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Analyza vybraneho segmentu zakazniku cestovniho ruchu ZAK Adam.pdfPlný text práce2,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zak_o.pdfPosudek oponenta práce808,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zak_v.pdfPosudek vedoucího práce754,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zak_p.pdfPrůběh obhajoby práce213,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33547

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.