Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŽáková, Helena
dc.contributor.refereeFajfrová Karolína, Ing.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:15Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:15Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74881
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33548
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá image destinace cestovního ruchu se specializací na ostrov Kypr. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů souvisejících s destinací cestovního ruchu, její image a marketingem destinace. Teorie dále obsahuje charakteristiku ostrova Kypr. Praktická část je věnována bližšímu popisu britského a českého segmentu návštěvníků, srovnání jejich preferencí a analýze jejich recenzí. Součástí praktického výzkumu je také dotazníkové šetření směřované k českým studentům, jeho vyhodnocení a interpretace. V závěru práce se nacházejí praktická doporučení pro podniky služeb vyplývající z výzkumu.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectimage destinacecs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectkyprcs
dc.titleImage destinace a její vliv na podniky služebcs
dc.title.alternativeDestination image and its impact on businesses of tourism servicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis deals with the destination image in tourism and is aimed at the island of Cyprus. The theoretical part contains the definition of terms related to the tourist destination, destination image and destination marketing. This part also describes characteristics of the island. The practical part is devoted to more detailed description of British and Czech visitor segment, comparation of their preferences and analysis of their reviews. The practical research also involves a questionnaire survey focused on Czech students, evaluation of the questionnaire and its interpretation. There are practical recommendations for the tourism services business resulting from the survey.en
dc.subject.translateddestination imageen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedcyprusen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
HelenaZakova-Bakalarskaprace.pdfPlný text práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakova_v.pdfPosudek vedoucího práce588,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakova_o.pdfPosudek oponenta práce604,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce229,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33548

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.