Název: Finanční gramotnost vybraného segmentu obyvatel
Další názvy: Financial literacy of selected citizen segment
Autoři: Šatra, Martin
Vedoucí práce/školitel: Svoboda Milan, Ing. Mgr. Ph.D.
Oponent: Nový Miloš, Ing. et Ing.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33552
Klíčová slova: finanční gramotnost;standard finanční gramotnosti;základní škola;úvěr;dluh;hospodaření domácnosti
Klíčová slova v dalším jazyce: financial literacy;financial literacy standards;primary school;credit;debt;financial housekeeping
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na finanční gramotnost žáků po absolvování základní školy. Cílem teoretické části je objasnění pojmů z oblasti finanční gramotnosti, hospodaření domácnosti a metody zavádění výuky finanční gramotnosti do rámcově vzdělávacích programů základních škol. Cílem praktické části je zjištění úrovně finanční gramotnosti u žáků 9. ročníku před ukončením povinné školní docházky.
Abstrakt v dalším jazyce: The submitted paper focuses on financial literacy of primary school graduates. The aim of the theoretical part is to clarify terminology of financial literacy, financial housekeeping and to explain methods used for implementation of financial literacy education into primary school frameworks. The aim of the practical part is to determine the financial literacy level of 9th-grade students before leaving the mandatory primary schooling.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Financni gramotnost vybraneho segmentu obyvatel.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Satra_VP.pdfPosudek vedoucího práce633,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Satra_OP.pdfPosudek oponenta práce860,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Satra_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce207,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33552

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.