Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKrasijová, Anna
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:17Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:17Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier75402
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33554
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je seznámení s Českým systémem kvality služeb a jeho následná aplikace ve vybraném podniku. První část bakalářské práce vymezuje problematiku služeb cestovního ruchu, marketingový mix služeb a kvalitu služeb v České republice. Druhá část se zabývá Českým systémem kvality služeb, popisuje jeho požadavky na získání certifikátu kvality. Následně je tento systém aplikován ve vybraném podniku. Výstupem práce je návrh žádosti o udělení certifikátu kvality podle Českého systému kvality služeb.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectkvalita ve službáchcs
dc.subjectčeský systém kvality služebcs
dc.subjectcertifikát kvalitycs
dc.titleHodnocení kvality podniků služeb cestovního ruchucs
dc.title.alternativeQuality assessment of the tourism service businessesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is introduction of the Czech service quality system and utilization of the system in the specific business. First part of the thesis defines the problematics of tourism services, marketing mix of services and service quality in the Czech Republic. The second part deals with the Czech service quality system and describes the requirements to aquire the quality certificate. Further the system is applied on the specific business. The outcome of the thesis is a request design for the quality certificate according to the Czech service quality system.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedquality of servicesen
dc.subject.translatedczech service quality systemen
dc.subject.translatedquality certificateen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Krasijova - Hodnoceni kvality podniku sluzeb cestovniho ruchu.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krasijova_v.pdfPosudek vedoucího práce656,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krasijova_o.pdfPosudek oponenta práce573,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krasijova_p.pdfPrůběh obhajoby práce211,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33554

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.