Název: Situační analýza pivního trhu - pivní limonády firmy Sternquell
Další názvy: Situation analysis of beer market - beer lemonades of the company Sternquell
Autoři: Šestáková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33558
Klíčová slova: marketing;chování spotřebitelů;marketingový průzkum;trh piva
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;consumer behaviour;marketing research;beer market
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou prostředí na německém pivním trhu založené na informacích a datech firmy Sternquell Brauerei GmbH a jejich produktu Bierbrause. Práce se zaměřuje také na chování spotřebitelů. Provedený marketingový průzkum má za úkol zjistit, zda spotřebitelé mají zájem o rozšíření výrobního programu o další ovocnou příchuť této limonády.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work deals with the analysis of the environment in the German beer market based on the information and data of Sternquell Brauerei GmbH and their product Bierbrause. The work also focuses on consumer behaviour. The marketing research has the task of determining whether consumers are interested in extending the production program to another fruity flavour of this lemonade.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sestakova_BP.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sestakova_v.pdfPosudek vedoucího práce707,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sestakova_o.pdfPosudek oponenta práce507,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sestakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce197,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33558

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.